The MALINDO DEFENCE Daily

Thursday, January 27, 2011

SYAITAN BERKEMBAR!


25 JANUARY 2011


(Ah Pa, Uncle Kuan Yew sulah lapat itu kedai Yong Tau FOO, kita bila lagi?
Aiya Ah Cheng, sikit jam lagi itu yangoat kita boleh bikin Yong Tau FOO loh
)

Salam 2 all.

Teman tidak terkejut dengan kenyataan bekas Perdana Menteri Singapura, Senior Minister Lee Kuan Yew didalam buku terbaru beliau Lee Kuan Yew: Hard Truths to Keep Singapore Going yang menegaskan bahawa "masalah integrasi di Singapura tidak ujud kecuali dengan umat Islam. Mereka diharap tidak terlalu kuat berpegang kepada ajaran Islam bagi membolehkan pelan integrasi masyarakat Singapura dapat dilaksanakan dengan sempurna!".
Pendekkata, Lee Kuan Yew menyalahkan Islam sebagai punca masyarakat Melayu gagal berintegrasi sepenuhnya dengan masyarakat lain di Singapura! Integrasi bagi Kuan Yew bermakna orang Melayu wajib meninggalkan sebahagian daripada ajaran Islam untuk membolehkan mereka diterima sepenuhnya dalam masyarakat Singapura! Apa maksud Kuan Yew itu?

Setakat yang ada, masyarakat Melayu Islam di Singapura tidak melaksanakan hukum perundangan Islam saperti hudud, qisas & ta'zir. Mereka juga tidak mendaulatkan sebuah negara Islam. Perlembagaan mereka sekular saperti masyarakat lain. Mereka duduk dirumah pangsa macam orang lain. Anak-anak mereka ke sekolah sekular macam orang lain. Mereka juga ada yang bekerja makan gaji dengan Kerajaan kafir Singapura macam orang lain. Mereka tidak ada Kerajaan. Mereka tidak pegang jawatan tinggi dalam posisi kritikal saperti tentera, polis dan lain-lain. Jadi apa maksud Kuan Yew berkata masyarakat Melayu Singapura "perlu meninggalkan sebahagian ajaran Islam untuk berintegrasi dengan masyarakat lain di Singapura".

Kalau ada perbezaan pun, masyarakat Melayu Islam Singapura ada yang bertudung dan menutup aurat. Mereka mengerjakan solat. Mereka ada Masjid. Mereka berpuasa. Mereka pergi haji. Mereka bayar zakat. Mereka hantar anak mereka mengaji. Mereka berkahwin sesama Islam. Mereka punya nama yang ada "Bin" dan "Binti". Mereka masih ada saudara -mara di Tanah Melayu, dan kekadang balik kampung untuk beraya di Tanah Melayu. Mereka tidak makan babi. Mereka tidak minum arak. Mereka tidak makan bangkai. Mereka masih bercakap Melayu. Itulah lebih kurang apa yang tinggal pada bangsa Melayu beragama Islam di Singapura. Jadi apa maksud Kuan Yew bila menyatakan bahawa "orang Melayu tidak perlu terlalu kuat berpegang kepada ajaran Islam" untuk membolehkan mereka berintegrasi dengan kaum lain di Singapura?

Adakah Kuan Yew bermaksud orang Melayu supaya kurangkan atau jangan bersolat? Atau minum arak, makan babi? Atau buka tudung? Atau jangan pergi haji? Jangan buat masjid surau? Jangan bayar zakat? Jangan kahwin sesama Islam sahaja tetapi kahwin juga dengan kafir? Buang "bin" & "binti" mereka? Jangan sambut 'eidul fitrai atau 'eidul adha, sebaliknya sambut Gong Xi Fa Cai & Krismas sahaja? Jangan balik kampung ke Tanah Melayu? Jangan bercakap Melayu? Apa lagi yang dimaksudkan oleh Kuan Yew?

Tidak cukupkah umat Islam bangsa Melayu di Singapura kehilangan tanah air mereka? Tidak cukupkah mereka sekadar menjadi gurka dan prebet sahaja dalam tentera & polis? Tidakcukupkah mereka sekadar azan dalam masjid sahaja? Tidak cukupkah sejarah bangsa Melayu di Singapura dipadamkan? Tidak cukupkah mereka diperkotak-katikkan dan dipecah-belahkan dengan dihapuskan perkampungan orang Melayu dan disuruh tinggal menenggek di rumah pangsa bercampur baur dengan kaum lain? Apakah Kuan Yew mahu bangsa Melayu beragama Islam di Singapura hidup macam kafir macam kafir lain? Atau Kuan Yew mahu orang Melayu kafir terus? Teman tidak nampak rasional kenyataan Kuan Yew itu melainkan mahukan orang Melayu hidup saperti kafir atau menjadi kafir terus, nauzubillah!!
Sebab itulah teman berharap kenyataan Kuan Yew ini menjadi pembuka mata dan iktibar kepada umat Islam bangsa Melayu di negara ini. Itulah yang akan terjadi kalau kita membiarkan puak-puak cauvinis dan berfikiran sempit ini memerintah kita, atau mempunyai pengaruh mendalangi kerajaan. Jangan lupa Kuan Yew adalah sembahan Kitsiang & anak lakinya. Jangan lupa PAP & DAP adalah "syaitan berkembar"!

Jangan lupa amaran ALLAH didalam Al Baqarah: 120, "sesungguhnya Yahudi & Kristian (golongan kaafirun) tidak akan redho dengan kamu selama-lamanya selagi kamu tidak mengikut cara hidup dan kehendak mereka. Katakanlah (kepada kaafirun itu) Al Quran itu petnjuk yang haq dan sebenarnya. Tetapi jika kamu mahu mengikut cara kehidupan dan kehendak mereka, setelah datang kepada kamu petunjuk Al Quran, maka persilakanlah, tetapi ALLAH tidak akan menjadi penolong & pembantu bagimu".
Kita lihat sendirilah bagaimana manusia yang ditabal bininya sebagai anugerah tuhan, yang terlalu menurut cara mereka. Sehinggakan peguam untuk membelanya pun diambil seorang kafir, yang jelas manusia hipokrit dan tidak bermaruah. Karpal Singh yang terang-terang membongkar kegiatan homoseks & liwat Anwar pada 22.10.1997, kemudian mendakwa punya bukti didalam ceramah di Federal Hotel, kemudian menjadi peguam menasihatkan Azizan mangsa liwat Anwar, kemudian mendesak Kerajaan menyiasat dan mendakwa Anwar, kemudian mendesak Anwar bertaubat dan berundur setelah pembohongan 16 Sept didedahkan; dalam keadaan macam itu pun manusia yang ditabal bininya sebagai anugerah tuhan itu menjadikan Karpal sebagai peguamnya, mengendalikan kes yang penangguhan sudah menjadi sinonim, sampai rakyat naik jelak dan muak. Sebagai politikus yang licik, sudah pasti Karpal & DAP akan terus mengenggam Anwar dan memastikan Anwar berjoget dan menari mengikut rentak mereka, menurut cara mereka!!

Ingatlah! Lee Kuan Yew itu kafir! Karpal Singh itu kafir! Kitsiang & Anak Lakinya juga kafir! Dan mereka tidak akan redho dengan kita umat Islam selama-lamanya. Mereka mahu kita mengikut cara hidup mereka. Dan itulah yang ALLAH buktikan dengan kenyataan Lee Kuan Yew didalam buku terbarunya itu. Kuan Yew yang meminta umat Islam tidak terlalu berpegang kuat kepada ajaran Islam untuk diterima berintegrasi bersama kaum dan masyarakat lain di Singapura! Kalau bukti yang ALLAH tunjukkan ini pun kita masih memilih untuk sukmum bukmum 'ummyum fahum - buta, pekak dan bisu - maka ingatlah amaran ALLAH bahawa ALLAH tidak akan lagi membantu dan menolong kita umat Islam!

Semoga ALLAH memberikan kita petunjuk dan hidayah kepada kita semua. Yang baik itu dari ALLAH, yang tidak itu kelemahan teman sendiri.

Adios amigos, grasias senor.

Wallahua'lam & Wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Selasa
20 Safar 1432
25 Januari 2011


* This article is the personal opinion of the writer or publication. The blog owner does not endorse the view unless specified. To share the above article, please click the followings:
 

No comments:

Post a Comment

Please do sign in as for anonymous comment will not be publish by owner...thanks...

1Malaysia (9) Abdullah Badawi (1) affair (1) Allah (8) Alliance (1) altantuya (1) alternative (1) Anwar Ibrahim (2) article 153 (5) australia (2) BN (13) boycott (1) british (1) bumi (2) chinese (2) clause 2.2 (3) colonial (1) constitution (10) danby (1) DAP (19) defense (1) discrimination (1) DNA (1) DPMM (1) DSAI (43) DSNR (5) economy (2) education (1) engine (1) F-5E/F (1) Father as cadet At King Edward VIII circa 1964 (1) FDI (1) financial (1) flotilla (3) gaza (1) Gerakan (1) Gobalakrisnana (1) harakah (1) Hulu Selangor (1) Ibrahim Ali (1) IDF (1) IMF (1) interfaith (1) Iraq (1) Islam (4) JJ (1) Johor (1) judge (2) KadirJasin (1) karpal (1) Kelantan (1) ketuanan (1) kiasu (1) KJ (5) Ku Li (1) Law (1) LGE (12) liberal (1) LKS (9) MACC (1) Mahathir (3) malay (22) Malaya (2) Malaysia (2) MCA (4) MCKK (1) meb (1) melayu (4) Mindef (1) MP (2) MPM (3) najib (5) Nasir Safar (1) nazri chief (1) Nazrin (1) NEM (3) NEP (21) nga (1) ngo (3) nik aziz (1) nizar (5) NKRA (2) nurul Izzah (1) nut graph (1) PAP (1) parliament (3) PAS (13) Pemuda (4) Penang (9) Perak (8) perkasa (11) Pete (1) petroleum (1) PKR (22) ponder (1) PR (29) Pulau Pinang (1) races (1) racist (3) reid (2) religion (1) reuters (1) rights (1) RLC (1) rmc (2) RMN (1) RPK (9) russia (1) sabah (1) saddam (1) sarawak (1) SBA (2) Singapore (2) sodomy (15) submarine (1) sukhoi (2) TAR (2) TDM (10) tony pua (1) TRH (1) TSMY (1) UMNO (29) USA (2) Utusan (1) vietnam (1) WMD (1) women (1) Zaid (1) Zambry (2) zulkifli nordin (7)

Search This Blog

Powered By Blogger