There was an error in this gadget

The MALINDO DEFENCE Daily

Friday, February 5, 2010

VIDEO IBRAHIM ALI DAN GAMBAR DI PERHIMPUNAN SEDAQ di P.PINANG






Ini adalah video ucapan Dato Ibrahim Ali, Presiden Perkasa yang telah bersama-sama dengan rakyat Pulau Pinang berhimpun dan membantah dengan kezaliman yang dilakukan oleh Lim Guan Eng, si komunis, chauvinist dan dikatator, lihatlah gambar-gambar tentang perhimpunan ini yang telah diambil dari blog Pisau!

Perhimpunan Sedaq, menyaksikan perhimpunan yang berjaya mengumpul lebih dari 3000 orang, seperti biasa portal berita rasis malaysiakini hanya melaporkan kehadiran 300 orang. Harami punya portal pro pakatan Haram Malaysiakini! Kuat menipu, berita pun tak tepat, bingai!

Orang ramai cuba untuk masuk kedalam pejabat kerajaan negeri,namun dihalang oleh pegawai keselamatan.


Itulah dianya perhimpunan Rakyat Pulau Pinang yang tak puashati dengan pemerintahan KUKU BESI si Lim Guan Eng, sejak seminggu lepas bukan saja rakyat Pulau Pinang tetapi Ahlul Parlimen dari Pakatan haram sendiri sudah mula tidak berpuahati dengan cara pemerintahan LGE yang berkonsepkan KOMUNIS, CHAUVINIST DAN DIKTATOR ni!

Tapi HAPRAK DAILY portal milik PARTI AJARAN SETAN ni cuba memutarbelit fakta apabila telah menipu tentang pemberian projek kepada orang melayu, saya ambil sedikit petikan dari blog Pisau sekali lagi untuk tatapan anda semua:

LGE jelas berbohong apabila menyatakan telah berjaya menghapuskan miskin tegar di Pulau Pinang,malah beliau menyatakan hampir kesemua miskin tegar adalah dikalangan bangsa Melayu.Menurut beliau setelah setahun memerintah mereka telah berjaya menghapuskan miskin tegar.Buta mata atau buta perut kah Haprak Daily,mereka ini dengan secara membuta tuli terus menyiarkan kenyataan LGE tanpa menyiasat sendiri keadaan di Pulau Pinang, sudah sudahlah berbohong,Pisau mencabar LGE dah Haprak Daily memberikan bukti berapa ramai dan berapa banyak jumlah peruntukan yang sudah diberikan kepada miskin tegar? Siapa yang menerima dan dari kawasan manakah penerima bantuan tersebut?

Usah beretorik dan mendabik dada kononnya telah banyak membantu fakir miskin, lupakah kamu di kampung muhibah, rumah hijau mak mandin, lorong chempa, kampung perlis, Sg Nyior, Penanti, pmtg pasir, juru, jawi dan banyak lagi kawasan yang terlalu ramai miskin tegar.

Petikan dari haprak daily milik PARTI AJARAN SETAN:

"Macam Jawatankuasa Hal Ehwal Islam. Di bawah BN tahun 2008 belanjawan adalah sebanyak RM12.5 juta. Bila kita buat belanjawan pertama tahun 2009 kita telah naikkan kepada RM20.5 juta ringgit. Tahun 2010 kita telah naikkan lagi kepada RM24.3 juta. Bermakna dalam dua tahun kita hampir sekali ganda lebih besar daripada apa yang diperuntukkan oleh Barisan Nasional."

LGE mendabik dada kononnya telah memperuntukkan bantuan kewangan kepada hal ehwal umat Islam sebanyak 24.3 juta dan kononnya sebelum ini kerajaan BN hanya memberikan bantuan sebanyak 12.2juta. Bodoh! HOI PAS, kamu tak tengok buku belanjawan kerajaan negeri 2010? Berapa yang sebenarnya yang diperuntukkan? Berapa banyak budget yang sebenar yang dikhaskan kepada umat Islam? Bohong, bohong dan bohong lagi. Untuk pengetahuan anda, budget tersebut 24.3 juta merangkumi budget pengurusan yang berjumlah 13 juta.

LGE berbohong! Budget pengurusan berjumlah 13 juta adalah budget mengurus yang diperuntukan secara tahunan untuk membayar gaji, kwsp, bayaran emulemen, elaun dsb.

Dari jumlah 24.3juta ditolak 13juta jumlah sebenar hanyalah 11juta yang diperuntukkan kepada Umat Islam Pulau Pinang. Untuk laporan selanjutnya klik disini

Aku kesian melihat Rakyat pulau Pinang terutama yang berbangsa Melayu tertindas di sana, aku harap nasib mereka akan terbela, Lim Guan Eng si KOMUNIS CHAUVINIST ni harus meletakkan jawatan dia dan digantikan dengan orang lain!

Nampaknya api kemarahan rakyat Pualau Pinang dah marak, sebelum terjadi sesuatau yang tidak diingini ada baiknya LGE letak jawatan dan berambus dari Penang! Senang cerita kalau dah tak leh nak kawal bubar saja DUN tu!


* This article is the personal opinion of the writer or publication. The blog owner does not endorse the view unless specified.

No comments:

Post a Comment

Please do sign in as for anonymous comment will not be publish by owner...thanks...

1Malaysia (9) Abdullah Badawi (1) affair (1) Allah (8) Alliance (1) altantuya (1) alternative (1) Anwar Ibrahim (2) article 153 (5) australia (2) BN (13) boycott (1) british (1) bumi (2) chinese (2) clause 2.2 (3) colonial (1) constitution (10) danby (1) DAP (19) defense (1) discrimination (1) DNA (1) DPMM (1) DSAI (43) DSNR (5) economy (2) education (1) engine (1) F-5E/F (1) Father as cadet At King Edward VIII circa 1964 (1) FDI (1) financial (1) flotilla (3) gaza (1) Gerakan (1) Gobalakrisnana (1) harakah (1) Hulu Selangor (1) Ibrahim Ali (1) IDF (1) IMF (1) interfaith (1) Iraq (1) Islam (4) JJ (1) Johor (1) judge (2) KadirJasin (1) karpal (1) Kelantan (1) ketuanan (1) kiasu (1) KJ (5) Ku Li (1) Law (1) LGE (12) liberal (1) LKS (9) MACC (1) Mahathir (3) malay (22) Malaya (2) Malaysia (2) MCA (4) MCKK (1) meb (1) melayu (4) Mindef (1) MP (2) MPM (3) najib (5) Nasir Safar (1) nazri chief (1) Nazrin (1) NEM (3) NEP (21) nga (1) ngo (3) nik aziz (1) nizar (5) NKRA (2) nurul Izzah (1) nut graph (1) PAP (1) parliament (3) PAS (13) Pemuda (4) Penang (9) Perak (8) perkasa (11) Pete (1) petroleum (1) PKR (22) ponder (1) PR (29) Pulau Pinang (1) races (1) racist (3) reid (2) religion (1) reuters (1) rights (1) RLC (1) rmc (2) RMN (1) RPK (9) russia (1) sabah (1) saddam (1) sarawak (1) SBA (2) Singapore (2) sodomy (15) submarine (1) sukhoi (2) TAR (2) TDM (10) tony pua (1) TRH (1) TSMY (1) UMNO (29) USA (2) Utusan (1) vietnam (1) WMD (1) women (1) Zaid (1) Zambry (2) zulkifli nordin (7)

Share this article with:

Search This Blog

Loading...
There was an error in this gadget